Kezdőlap

HTML doboz

Lájkolom őket

Tiszteletem!

2011.06.22. 14:52 Gábor Úr

Először is üdvözlök minden új látogatót és köszönöm a Subba.hu -nak az ajánlást. Pár dolgot szeretnék mondani, mielőtt belevetem magam a mai éjszakába;

Fake, hamis, kamu, átverés. Sokan támadtok ezzel. Persze megértem a lurva után a hasonló blogoknak nincs nagy jövője. Őszintén? Nem érdekel. Mindenki azt hisz, gondol, mond, tesz amit akar és én nem szeretném ezt meggátolni.

Miért nem lehet kommentelni itt? Mert név nélkül az embereknek hatalmas arca van és nem akarok flame-et a hozzászólásokban. Van frankó facebook csoport, ott lehet kommentelni minden bejegyzést/posztot. Tapasztalataim szerint arccal és névvel sokkal kellemesebb beszélgetés vagy vita alakulhat ki ott, mint itt egy indapass mögé bújva. Senkinek nem fogom törölni a kommentjét onnan, bátran lehet írni.

Ma reggel ajánlott a subba, innentől ível felfele a látogatottság. Kaptam már pár levelet is amit örömmel fogadtam. Nagyrészt biztató szavak jöttek, de jött pár (talán jogos?) kritika is;

  • -Egy srác megkérdezte, hogy miért nem írtam a budget-be bele a hotel árát. Teljesen jogos, ezúton pótolnám a hiányosságomat; A két szoba (ellátás nélkül), szobánként 45 ezer forint volt(+ifa), viszont ezt nem a nyereményből fizettem, hanem saját zsebből, mert amúgy is volt dolgom a fővárosban.

 

  • -Sokan írjátok levélben is, hogy nem fog kitartani a pénz sokáig. És? Nem azért találtam ki ezt, hogy megtakarítási számláról szemezgessek. A pénz addig tart ameddig tart. Könnyen jött, könnyen ment.

 

  • -Pénz. 1.6 millió forint valóban nem sok pénz, ezzel maximálisan tisztában vagyok. Főleg úgy, hogy már fél millió meg sincs belőle. Viszont. Nem 5* hotelben fogok lakni. Egy percig nem ámítottam magam azzal, hogy ebből a pénzből az egész nyarat végigbulizom vagy csajozom.

 

  • -Valaki írta, hogy kevés ez a pénz arra, hogy igazi csúcskategóriás felső tízezres, csajokat szedjünk fel. Abszolút igaza van, nem is terveztünk hasonlót. Vagyok annyira partyarc, hogy képben legyek a dolgokkal és egy szimpla átlagemberek által látogatott rendezvényekre, diszkókba, koncertekre akarunk menni, ahol viszont rengeteg pénzéhes liba fordul meg. Ők a célpontok, nem pedig az amúgy is gazdag lányok.

 

  • -PUA, 4 különböző helyről kaptam meg a linket és dokumentumokat. Nem érdekel. A blog és az egész dolog lényege, az hogy pénzzel mit lehet elérni.

 

  • -Helyesírás. Bocs. Néha becsúszik. Nem író vagyok.

 

 

Továbbá sokan írjátok, hogy rakjak fel képeket. Oké de miről? A csajokról? Én nem akarom megalázni őket annyira, hogy ide is felteszem az arcukat. A helyszínről? Az mit bizonyít? Semmit. Várom az ötleteket kommentben és ha valami jó ötlet kerül elém, fotózok én bármit.

Továbbá, koncepció. Úgy tűnik sokan nem értették meg, hogy mi is a célom ezzel az egésszel, pedig egyszerű; olyan dekoratív csajokkal akarok bulizni, flörtölni és esetleg szexelni akikkel amúgy nem tudnék, csak pénzzel. És mivel ez alapjáraton nem jó dolog, hogy a pénzért a lányok (tengermély tisztelet a kivételnek) tartása semmissé válik, blogolok róla. Nem látogatottságért, nem reklámért, nem marketingfogásért, hanem mert ez egy jó sztori és ha mások is kíváncsiak rá, akkor had tudják meg ők is.

Mindenféle ötletet, javaslatot szívesen várok, akár facebook-on, akár levélben.

Mindenkinek további szép napot kívánok!

A bejegyzés trackback címe:

https://penzertmindent.blog.hu/api/trackback/id/tr134604540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása