Kezdőlap

HTML doboz

Lájkolom őket

Busz, csajszi, mozi..

2011.07.04. 22:59 Gábor Úr

Ez a poszt kicsit rendhagyó lesz a többitől, ugyanis reggel történt velem és nem akciót keresve indultam el. A történethez tudnotok kell, hogy a irodai/szellemi munkát végzek, azaz a nagy számból élek. No nem bránerek cumizgatására kell gondolni, hanem pénzügyi befektetőknek magyarázok el olyan dolgokat amiket nem értenének amúgy meg. A múlt héten nagyon sokat dolgoztam  (ezért is nem volt akció és ebből kiindulva bejegyzés) és a mai napra készültünk, amikor is egy nagyobb kaliberű beszámolót és prezentációt kellett tartanom. Mivel új ügyfelek jöttek, ezért a lehető legjobb benyomást akartam kelteni, így felvettem a louis vuitton cipellőt egy öltönynadrághoz (amit még pár éve vettem jódrágáért), felkaptam egy nemrég vásárolt fehér prada inget és egy nyakkendőt (amit tavaly kaptam), felhúztam az órámat és fejem búbjára biggyesztettem a napszemüveget.

Indultam a buszra, ahol én a végállomáson szállok fel. Leültem a szokásos buszeleji helyemen, ahonnan bámultam kifelé az ablakon. Két megállóval arrébb felszállt egy csinos csajszi, akit látásból ismerek de ő eddig az érdektelenség csúcsával tekintett rám. Most már a felszálláskor végigmért és először kettővel mögém ült le. Alig telt egy perc, hogy meghökkenjek. Odajött a csaj és illedelmesen megkérdezte, hogy leülhet e mellém (fél busz üres... :D), vigyorogtam mint egy idióta, hogy ez csak természetes. Miután bemutatkozott, nem is kertelt, megmondta, hogy nagyon tetszem neki és ezért ült ide. Egyik ámulatból a másikba :D

Nikolett:

A csaj nagyon dekoratív csinos csaj, volt széles csípővel és nagy kerek popsival, szép hosszú combokkal, amit a rövid farmernacija nem takart. Alkatához képest arányos cicik, szép arc, nagy karika fülbevaló és kevés smink. A csajnak volt valami vadítóan szexis kisugárzása ami csak még vonzóbbá tette. Vékony nyári felső volt rajta, diszkrét dekoltázzsal.

Miután bemutatkoztunk egymásnak és megbeszéltük, hogy ki meddig utazik. Itt kicsit zavarba jött, hiszen nem időnk volt már és kicsit félénken megkérdezte, hogy nincs kedvem elmenni vele randizni... :D Na férfiasan bevallom, kicsit megtántorogtam mert engem csaj még randizni soha nem hívott. Hebegve kicsit de igent mondtam és el nem tudom képzelni, milyen indíttatásból kezébe nyomtam a névjegykártyámat.. (tudom béna ötlet volt. két percre rá megbántam) Majd leszálltam.

A nap szépen zajlott, lement a megbeszélés és olyan délután egy óra körül sms-t kaptam a csajtól, hogy ma elmegyünk valahova? :) Kicsit összeszedtem magam és felhívtam, hogy én ráérek.

(Itt jön a dolog legparasztabb része, ugyanis amióta megjelent én már meg akarom nézni a Transformers 3-at és hát gondoltam csajt első randin akciófilmre hívni, tök nagy poén, ha bírja a gyűrődést akkor meg páratlan lesz. :) )

Telefonbeszélgetésünk összese 48 másodpercig tartott, megkérdeztem, hogy mozi játszik? Erre igennel felelt, utána már csak a helyet mondta, ahol találkozunk.. :)

Így munka után úgy ahogy voltam, elindultam a városközpontba és a megbeszélt időben a megbeszélt helyen már ott is volt. Nos mivel én nem ettem egész nap, csak a megbeszélésen felszolgált teasüteményből majszolgattam eléggé éhes voltam, így felajánlottam, hogy üljünk be valahová enni, de ezt visszautasította, hogy ő már evett. Így azt ajánlottam, hogy mozi előtt üljünk be egy sörözőbe, ahol ehetek egy bagettet vagy melegszenyót, vagy ilyesmi. Ez tetszett neki. Ő baracklét ivott én pedig limonádét és egy cibattát ettem. Közben beszélgettünk kiderült, hogy viszonylag elég közel dolgozik a mi irodaházunkhoz, ráadásul ugyanoda járnak kávézni ahova mi, csak ők egy órával később.. Felhoztam a témát, hogy mit van kedve moziban megnézni, de nem igazán tudta miket játszanak, így áthárította a választást rám. Kicsit kétellyel kérdeztem tőle, hogy Transformers 3-hoz mit szólna és legnagyobb meglepetésemre tetszett neki az ötlet. (Mint később kiderült, a Lennox őrnagy nagy favorit nála, igaz ő a színész nevét mondta de nem tudom megjegyezni). Úgyhogy első pozitív csalódás megvolt. Miután befaltam az étket, indultunk is a közeli cinema city-be.

Megvettük a jegyeket és a rágcsát, amit természetesen én fizettem; ő valami bundázott mogyorót evett én pedig nachost. Miután beültünk a terembe még volt egy kis időnk beszélgetni, amúgy itt vettem először észre a világbajnok combját, tényleg nagyon csábító volt. Hosszú, kecses, szép bőr minden ami kell.  Tetszésemnek hangot is adtam, amitől kicsit elpirult.

Kezdődtek az előzetesek, amikor is az Amerika Kapitány volt, hangosan dicsérte a főszereplő színészt, hogy milyen izmos és milyen cuki... Ezt jól visszakapta, a Transformers kezdetekor, hiszen az a modell csajszi már az első jelenetben bugyiban feszített. Többször is csipkelődtem vele, persze nem bántóan. Na mindegy is elkezdődött a film.

Nos én rengeteg nyálfilmet végignéztem csajok miatt és rengeteg horrort végignézettem csajokkal, de így még lány filmközben nem szorította a kezem, mint ahogy most Nikolett tette. Komolyan mondom néha fájt. Az első 20 perc után már kéz a kézben néztük végig a filmet, illetve én illedelmesen a combját simogattam. :)

Amikor a film végefelé Sam meg a modellcsaj mondta egymásnak, hogy Szeretlek akkor oldalasan odabújt, mint aki egy ölelésre vágyik, meg is kapta tőlem. Utána még nevettünk egyet Simons ügynökön meg azon a klimaxos hírszerzős csajon, aztán szedtük a cuccainkat és indultunk.

Olyan fél kilenc körül járhattunk, mikor kiértünk a moziból, felajánlottam, hogy hazakísérem, mert jelezte, hogy másnap neki munka van és nem akar sokáig maradni. Arrafelé lakik amerre én, kábé 3 utcával arrébb a szüleinél. Mivel esténként arra már ritkán járnak buszok és jó idő is volt, ezért úgy döntöttünk, hogy gyalog megyünk, egy 30-40 perces séta alatt oda is érünk, legalább addig is beszélgetünk. Itt már kézenfogva sétáltunk, talán kicsit egymáshoz simulva. Amúgy a csaj kicsit butuska, de nem az a tipikus hóóótsötét, mindenesetre nem volt valami élvezetes a vele való beszélgetés így megpróbáltam terelni olyanra a témát, amiről összefüggően tud beszélni és nagyjából én is értem. Ez a Sims 2 volt... (pff :D) Aztán mikor már közel jártunk a szülei házához, akkor feldobtam, hogy nem ülünk még le egy padhoz kicsit beszélgetni, tetszett neki.

Először mellém ült le, de utána jelezte, hogy fázik és beleült az ölembe.. Nekiállt kérdezgetni, hogy milyen lánynak tartom, tetszem neki?, illetve; tetszik a kezem?; tetszik a lábam?; tetszik a popsim?; tetszik az ajkam? és amikor ezt mondta csókot adott a számra.. Mondanom sem kell, nem ellenkeztem. Körülbelül még egy, másfél órát csókolóztunk és közben arról beszélgettünk, hogy mit kéne tennünk..

Én erőt vettem magamon és megmondtam, hogy nem akarok komoly kapcsolatot, mindenféle egyértelmű kamu kifogás miatt, amit láthatóan nem vett be, de megértette. Kicsit félve de megemlítettem, hogy ha van kedve akkor néha összejárhatunk hasonlóakra, amire azt mondta, hogy benne van, de csak ha nincs neki komoly pasi alakulóban. Akkor ő nem akar kockáztatni. Miután ezt megbeszéltük még legalább 20 percet szenvedélyesen csókolóztunk, majd mikor már hosszasan simogattam fenekét, akkor megkért, hogy hagyjam abba, mert ha tisztelem akkor most nem  hagyom bűnbe esni.. Ez szó szerinti idézet. Amúgy szerintem ha nem hagyom abba, simán megdönthettem volna, mert annyira nem ellenkezett, de azért láthatóan tényleg nem akart egyéjszakás áldozattá válni.. Itt mondtam, hogy rendben akkor hazakísérem; majd a kapualjban váltottunk még pár csókot és elköszöntem. Megegyeztünk, hogy a nem túl távoli jövőben még keressük egymást.. :)

Önértékelés: Hát ezt most nem tudom, hogy a buszon a ruha miatt vett észre, vagy csak úgy, de mindenesetre szerintem jó volt. Nem voltam se túl tapló, se túl nyál.. Illetve át sem vertem semmivel.

Gábor véleménye: Gábornak most nincs véleménye, ugyanis tegnap berúgott és ha jól tudom fél háromkor még aludt...

Budget: 2.000 Forint a sörözőben, 3.500 a két mozijegy és 2.100 Forint a mozi büfében költött pénz.

Megjegyzés: Szerintem az eddigi legőszintébb akció. Mindenki azt kapta amit várt és senki nem lett komolyabban átejtve.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://penzertmindent.blog.hu/api/trackback/id/tr514604549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása