Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kezdőlap

HTML doboz

Lájkolom őket

Heineken Balaton Sound - a második felvonás

2011.07.13. 19:53 Gábor Úr

....hajnal.. eszméletlen forróság, az ablakok tárva nyitva, az udvaron égett a reflektor, az asztal kinn, piás üvegek szanaszét. Lenka valamikor 6 és 7 között mászhatott ki mellőlem. Felkeltett, hogy szeretne elmenni, eddigre Katerina már felöltözve állt a hallban. Totális kómában botorkáltam ki. Megköszönték az estét és anélkül, hogy bármit is mondtam volna indultak az ajtó, majd a kapu irányába. Kiengedtem őket, pár lépés után még integettek, majd elkezdtek beszélgetni de én ezt nem értettem. Visszafeküdtem aludni.

Körülbelül 9 lehetett amikor már nyitva volt a szemem és autók morajlását is hallani lehetett az utcából. Kibotorkáltam a konyháig, ahol kávét főztem, rögtön két nagy adaggal. Kimentem a kert árnyékos részébe, kávéztam cigiztem és néztem a Balatont. Már amennyit láttam belőle.. A fejem kicsit zsongott, de tudtam, hogy a kávé után nem lesz semmi bajom.

Nem telt el kis idő és Gábor is kijött mellém, egy hatalmas kancsó jeges vízzel, poharat pedig a medence mellől, az asztalról vett. Leült és azzal az idióta mosolyával tekintett rám. Tudtam, hogy mit akar mondani..; "Ezt megcsináltuk! Királyok vagyunk!" szétnéztünk az udvaron, ami tiszta mocsok volt a szeméttől, a kilocsolt pezsgőtől, az üvegektől és a szétdobált cigicsikkektől. Visszaemlékeztem, hogy mi történt itt tegnap; 5 szuper csajszival buliztunk a medencébe. Még mindig hihetetlen volt számunkra..

Gábor töltött vizet és kávét, majd kitárgyaltuk a csajokat részletesen és félig kómásan és félmeztelen elkezdtünk takarítani a kertbe, mert már most is hőség volt, mi lesz itt később?

Miután összetakarítottunk, letusoltunk és összeszedtük magunkat, leültünk kicsit az étkezőben és rádiót hallgattunk tévét néztünk. Ezzel elment körülbelül 2-3 óra, majd lementünk a rendezvény közelébe, hogy együnk is valamit, mert már korgott a hasunk. Mire nagyjából mindennel készen voltunk délután 2-3 óra körül járhatott és ebéd közben azt beszéltük, hogy el kéne vinni csajokat vitorlázni, mert az tök poén, mi is élvezzük meg hát még pár kis hétvégi luxusra hajtó suna, hogy élvezné.. :)

Kiderítettük, hogy Zamárdiban merre lehet vitorlás után nézni, jóval messzebb mint a Heineken Balaton Sound rendezvény tart. Így a jó időben elsétáltunk addig és érdeklődni kezdtünk, hogy ugyan lenne valaki bátor aki pár fiatalt elvinni egy sétavitorlázásra, de aztán leesett, hogy elvinni valakit vitorlázni menő dolog egész addig, míg te vezetsz és tiéd a csónak. Na nekem van vitorlásvizsgám van, de hajónk nincsen, úgyhogy kuka az egész és Gáborral ketten ültünk fel egy ilyen hajóra kiszellőztetni a fejünket.

Délután öt körül lehetett, mikor visszamentünk a Heineken Balaton Sound-ra. Utunk a nagyszínpad felé vitt, ahol az egyik közeli "kocsmában" ittunk, eleinte vizet, majd caipirinha-t. Bár nem beszéltünk meg semmi az Ukrán csajokkal és telefonszám csere se volt, de láttuk őket a távolból és szerintem ők is észrevehettek minket. Alig telt el húsz perc és Katerina és Lenka is odajöttek hozzánk, gondolom a barátnők említették, hogy ott vagyunk. (majdnem ugyanoda ültünk ahová tegnap is)

Leültek elkezdtünk beszélgetni a tegnapról, megkérdezték, hogy mik a tervek mára de érdekes módon, abszolút úgy kezeltek minket mint egy barátot, annak ellenére, hogy nincs egy fél napja, hogy lefeküdtünk velük. Semmi testi kontaktus, se puszi, se kézérintés vagy valami teljesen távolságtartóak voltak, de mégis barátságosak. Pár perc beszélgetés után konkrétan rákérdeztek, hogy "szeretnénk velük bulizni ma este is?" Érdekes volt a dolog, mert a kérdésben nem vettük észre se a vágyakozást, se az elutasítást. Nem tudtuk mit kéne felelni, nem tudtuk, hogy mi a jó választás, nem voltunk még ilyen helyzetben.

Eddig féloldalasan ültem Lenka mellett, most odafordultam hozzá, a szemébe néztem és mondtam, hogy "Yes, sure.".  Itt vettem észre először az érzelmeket az arcán, ugyanis kicsit felszabadult a két lány, viszont Gáborral rájöttünk, hogy egy deka piánk nem maradt, vagyis maradt még egy kevés, de öt lányt és magunkat ellátni piával nem fogjuk tudni. Neki kellett állni erősen gondolkodni, hogy mi legyen az itteni kocsmákból felszerelkezni ennyi embernek kicsit durva lenne.

Gábor piájára nézek, alig ivott még a koktélból. Gyors kivettem a kezéből és mondtam, hogy Siófok tesco. Katerina itt jegyezte meg, hogy mi lenne, ha Mika koncert után, az egész tánccsoporttal fenn buliznánk az apartmanban.. Na itt majdnem egyszerre állt fel és durrant el a tököm. Tegnap 5 gyönyörű csajszival medencés partyztunk, másnap meg egyből 12-vel? Nem akartam elhinni.

Mondtam, hogy rendben van, de mi először elugrunk boltba piáért mert alig van otthon valami. Mondták, hogy rendben, gyors telefonszámot cseréltünk és már pattantunk is, hogy gyorsan meg tudjunk fordulni. Azaz pattantunk volna, ha nem jött volna szembe két másik ismerős.. Ramóna és Dia... Hamar levágták a helyzetet és hogy is mondjam, elég csúnya hangnemben vontak kérdőre minket, hogy úgy mégis mi a faszt csinálunk és mit képzelünk, meg nekik is azt adjuk elő, hogy csak beszélgetni akarunk? Átlátszóak vagyunk és semmivel sem jobbak mint az összes pasi. Blablabla.. Gáborral jót nevettünk, de Ramóna feminista dumájára elég sok arra járó felfigyelt, jó lesajnálhattak, de ez abszolút nem érdekelt minket, rohantunk szinte a tömegen keresztül.

Körülbelül fél óra alatt az apartmannál is voltunk, be az autóba és irány siófok. Az egész utunk reménykedéssel telt, hogy éjjelnappali tesco és választék is legyen.

Hát nem egy budaörsi, az biztos, de szerencsére találtunk amit akartunk. Vettünk egy tálca sört, 10 üveg pezsgőt, két zsugor üdítőt és két zsugor ásványvizet, vettünk két üveg likőrt, egy Jäger-t és egy ágyaspálinkát, pár zacskó jeget. Vettünk pár csipszet, ropit mindenféle szart amit egy spontán házibuli megkövetel és már mentünk is vissza. Az apartmanban bepakoltunk a hűtőbe mindent, letusoltunk és indultunk vissza a rendezvényre. Olyan 8 körül visszaértünk.

Az asztaloknál megtaláltuk a lányokat, ittunk pár vizet és beszélgettünk kicsit, majd be Mika-ra. Elugráltunk, elmosolyogtunk, de mi csak a végére vártunk. Hogy menjünk fel együtt..

Mikor a koncert véget ért, a rendezvény bejáratánál találkoztunk és a tegnap nem velünk bulizó 7 hölggyel volt 3 német srác is, Lenkáék kérdezték, hogy nem lenne baj, ha ők is jönnének? Nem volt ellenvetésünk, normálisnak tűntek és volt náluk hideg sör is.

Így együtt 17-en elindultunk fel az apartmanba és innentől teljes, totális kész agymenés volt. Szó szerint vedeltünk, fürdőruhában táncoltunk a medencében és mellette, piáltunk, csókolóztunk a végén már azt sem tudtuk kivel (bár Gábor állítja, hogy tisztán emlékszik, hogy pasi-pasival nem, de a lányok egymással is és velünk is, én sajna nem emlékszem). Olyan szintű eufórikus érzésben volt részünk, mintha kicsit kilépnénk a testüknből és úgy szemlélnénk magunkat. Seggrészegre ittuk magukat, volt aki már bikini felső nélkül táncolt és hatalmas party volt. Szinte minden pia elfogyott amit vittünk, meg amit a német srácok hoztak és bár hatalmas szemétkupac maradt másnapra, már előre tudtuk, hogy megéri.

Bár szexre nem került sor (ilyen picsarészegen nehéz lett volna), de Lenka ismét velem aludt, Katerina pedig Gáborral. Reggel szintén hat és hét között ébresztettek minket, hogy mennének, de az egész apartman emberekkel volt tele, mindenhol aludtak, a biliárdasztalon, a földön, a medencében, a füvön.. Nagy nehezen összeszedték magukat és elköszöntek, immár végleg ugyanis mi délutánt indultunk el.

Önértékelés: 10/10 egyértelmű a luxusapartman és a medencés buli, volt az amitől begerjedtek, jók is voltunk, magabiztosak is voltunk, szerintem stílusosak is és nagyjából ennyi.

Gábor véleménye: Szerdával értek egyet. Eddig most voltunk a legjobbak, házzal kell villantani és akkor tényleg a tenyeredből esznek. Bár vicc, hogy balaton mellett, medence kell a csajoknak de akkor is.. Ütős volt, jó volt, irigylésre méltóan adtuk elő.  A második napi medencés buli, pedig tényleg mindent vitt...

Budget: Két napra, két főre a belépők; 60.000 Forint, az apartman bérlése két napra 100.000 Forint, a két fesztiválkártyára összesen 50.000 Forint került és a tescoba 39.000 Forintot költöttünk. Nem volt olcsó, de azt hiszem megérte.

Megjegyzés: Tudom, hogy valami nagy csattanós befejezést vártatok, de lényegében csak azért lett két bejegyzés, mert két nap volt. Így is hosszú lett, sok ideig írtam.. Bocs érte. Nem lehet minden tökéletes. Én szombaton baján voltam halfőzőn, ott nem akcióztam de volt egykét érdekes rész amit ha akartok posztformában megosztok. Akarjátok?

A bejegyzés trackback címe:

https://penzertmindent.blog.hu/api/trackback/id/tr984604555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása