Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kezdőlap

HTML doboz

Lájkolom őket

első randi, kávézós csajok és diszkó

2011.06.20. 11:19 Gábor Úr

Röviden a lényeg; nyertem a lottón 1.6 millió forintot, amit csajozásra fogok felhasználni. Pontosabban olyan csajokat akarok felszedni, akiket pénz nélkül megközelíteni sem lehet. Hárman vagyunk az akcióban, egy barátom Gábor és egy külső segítőm egy stylist, aki segít "menő"-nek lenni. A tervezésről előző posztjaimban olvashattok; a bevezető illetve a koncepció segít megérteni a tervemet.

2011.06.17. Péntek,  Budapest

Az előző napon befűzött lányokkal lesz randink egy Liszt Ferenc téri nívósabb klubban. Este 9-re beszéltük meg a randit. Szépen felöltöztünk és kicsit korábban érkeztünk, hogy átbeszéljünk egykét dolgot. Én kávét rendeltem üdítővel, Gábor pedig csak üdítőt.

Első körben ugye el kellett döntenünk, hogy ki-kire hajt majd, de úgy, hogy a siker esélyét ne rontsuk el ezzel, ezért arra jutottunk, hogy majd kialakul. Ugye írtam, hogy időközben bejelöltek minket facebook-on, úgyhogy tudtunk kicsit előreinformálódni. Mindkét lány egyedülálló és a fényképeik között elég sok partifotó szerepel. Szédületesen kivágott cuccokban pózolnak, koktélokkal és drága pezsgőkkel fotózkodnak. Egyszerű lesz.

Közben a lányok megérkeztek és helyet foglaltak mellettünk. Gáborral szándékosan egy 4 személyes asztalhoz ültünk és egymással szembe, hogy ha esetleg úgy adódik akkor a lányoknak választaniuk kelljen, hogy ki mellé ülnek le. Számításunk bejött, mert bár felajánlottuk, hogy Gáborral egymás mellé ülünk, hogy ők is egymás mellett lehessenek, nem akartak változtatni rajta, így a rövid hajú Gábor mellé, a hosszú hajú mellém ült le.

Rövid hajú:

A rövid hajú lány, csupa fehérbe volt öltözve, fehér csizma, fehér  combközépig érő szoknya  és blúz. A felsője szolidan kivágott, push-up melltartóval és egy kisebb medállal amit szerintem a mellei kihangsúlyozása miatt vett fel. Ezmellett nagy karikafülbevalót viselt és kicsit túlzott sminket, főként a szeme körül. Mindent összevetve elérhette amit akart, mert csinosnak tartottam és valóban az átlagtól szebb megjelenéssel is rendelkezett, noha nem vagyok képes megítélni, hogy ez a smink és a kiegészítők hatása, vagy alapban ilyen lenne?!

 

Hosszú hajú:

A hosszú hajú lány, ma is kicsit dögösebben jelent meg mint barátnője. Fekete magassarkú, fehér nadrág (tudjátok, amin átüt a tanga, hogy lehessen nézni a csaj seggét) és fekete brutálisan kivágott blúz szintén push-up-al. (Így összevetve a két lányt, talán a hosszúhajúnak nagyobb melle volt, de lehet csak a mélyebb dekoltázs miatt.) Hosszú haja kivasalva kétrét választva volt,  a fülében logós swaroski kristályos fülbevalóval és hozzá illő nyaklánccal. Rajta most viszonylag kevesebb smink volt mint előző nap. Ő is teljesen jól nézett ki, akár mondhatjuk rá, hogy az átlag feletti kategória gyöngyszeme, de még nem a csúcsragadozó típus.

Mikor megérkeztek, jött a pincércsaj is megkérdezni, hogy mit isznak ekkor meg is említettük, hogy fogyasszanak egészséggel, mert a vendégeink. Felvetették, hogy akkor nem e iszunk meg 4-en egy pezsgőt? Mondtam, hogy ez remek ötlet így ők Törley édest akartak rendelni, de mi mondtuk, hogy inkább legyen egy Cinzano. Tetszett nekik...

Elbeszélgettünk mindenféle tökáltalános dologról, ezzel nem is untatnék senkit, annyi változás történt, hogy rendeltünk még egy üveg Cinzano pezsgőt, majd rátértünk arra, hogy hova szeretnének menni. Kinyögték, hogy Morrisons 2. Mondom remek, akkor fizetünk, hívunk egy taxit aztán mehetünk is. (Ekkor már 23 óra után jártunk.) Hívtam a taxit, majd fizettem. Üvegenként 9.800 Forint volt a pezsgő és ugye amit ittunk eleinte üdítővel együtt 23.400 Forint volt a végösszeg. 27.000 Forintot adtam a pincérnek úgy, hogy a lányok jól lássák. Megérkezett a taxi, indultunk.

Nos, a taxiút ugye elég gyors volt, ezt is természetesen én fizettem, annyira nem érdekelt, hogy mennyibe került az út, hogy nagyvonalúan egy ötöst nyomtam a sofőr kezébe (ismét jól láthatóan). Kiszálltunk a szórakozóhely előtt és irány befelé. Na itt a lányok illedelmesen elkéretőztek wc-re és azt mondták meglesik, hogy ittvannak e a barátnőik, vagy valami ismerős. Kicsit furán éreztük magunkat, de mondtuk rendben, addig mi kérünk piát és ha kérnek valamit mondják, hozunk nekik. Mondták, hogy előbb gyors mosdó, majd utána kérnek. Mi Gáborral rendeltünk, két energiaitalt és vártuk a lányokat.

Körülbelül 5-10 perc telt el (közben háttal a pultnak nézegettük a csajokat :) és elszívtunk egy cigit) mire visszaértek. Közben elég sok ember, főleg fiatal csaj mért végig minket, vagy inkább a rajtunk lógó értékeket, nem tudom. Szóval visszaértek és ilyen számítióan mondták, hogy mennek rendelnek maguknak inni. Mondtuk, hogy várjanak majd mi meghívjuk őket, kis mosoly és nem ellenkeztek. Belül biztos jót kacagtak, hogy most jól meghivatták magukat. Kicsit beszélgettünk ami átment már egy kisebb flörtölésbe, majd a második Sex on the Beach koktéljuk után fogtak és behúztak minket a táncparkettre. A hosszú hajú engem, a rövid hajú Gábort. Namost itt megjegyezném, hogy szörnyen táncolok, abszolút botlábam van és ezt mondtam is nekik, de ők nem tűrtek ellenvetést. Nagyon jó hangulatban voltak már, hatott a pia, de nem voltak még komolyabban részegek.

A táncnál már tényleg kezdett forrósodni a levegő, nem mondom, hogy latin filmes táncjeleneteket képzeljetek el, de az biztos, hogy a lányok is és mi is jól éreztük magunkat.

Kicsit félve indultam volna még most egy csók felé ezért mondtam a lányoknak, hogy Gáborral iszunk egy rövidet, nem e akarnak? Természetesen igen volt a válasz, vettünk is négy Jager-t, felhörpintettük és irány vissza.. Még táncoltunk vagy 5 percig és valami forróbb ritmusnál már össze is ért az ajkunk. Innentől nem volt megállás. Pár órán keresztül egymást faltuk, Gábor a rövid hajúval szintén. Őszintén szólva már ezt hatalmas sikernek könyveltem el, hát még azt mikor 3-4 óra körül megkérdeztem, hogy nem e megyünk haza mert fáradt vagyok. Előszőr kicsit hezitált, megkérdezte hol alszunk (hiszen tudta, hogy vidékiek vagyunk) mondam, a szálloda nevét (5* és nem csinálok neki ingyenreklámot. Mosoly az arcon, szemek csillognak és már mondja is az igent. Így négyen bepattantunk egy taxiba, elrobogtunk, fel a szobába, majd szex hajnalig. Reggel kilenc körül ébredt majd összepakolt, letusolt és elment. Gábort hívtam a szomszédos szobában, hasonló helyzetekről számolt be...

Röviden tömören; csütörtökön összeszedtünk két csajt akit másnap elvittünk piázni és táncolni. Közel 6 óra ismerettség után smároltunk velük, majd elvittük őket szállodába és lefeküdtünk velük. Mindezt úgy, hogy erőteljesen mutogattuk az értékeinket és  nem csináltunk semmi(!) mást.

Önértékelés: Abszolút bénának érzem az egészet. Túl egyszerű volt, villantottunk, fizettünk és már a miénk is volt a terep. Semmi mást nem kellett tennünk. Legközelebb kicsit nagyobb kihívást kell keresnünk. Eltelt két nap, a lányok nem kerestek, facebookon nem írtak, telefonon nem hívtak... Ez most komoly? Ennyi megért nekik egy este ingyenbulit?

Gábor véleménye: Hát ez nagyon könnyű volt! Mikor a rövid hajú arról kérdezett, hogy hol szálltunk meg és elmondtam neki a szálloda nevét, szinte éreztem a borzongást benne, mintha először hívnák randira, vagy én nem is tudom. Az ágyban nagyon ott volt és tényleg úgy viselkedett mintha a kitartottam lenne. Reggel lementünk a bárba egy kávéra (szinte elvárta, hogy én fizessem) csacsogtunk egy kicsit majd megköszönve az éjszakát távoztak. Lehet, hogy ugyanazt várták tőlünk, mit mi tőlük? Mindenesetre jó volt és be kell vallanom a legjobb csaj volt akit eddig sikerült lefektetnem.

Budget: 27.000 Forint volt az alapozás, 2x 5.000 Forintot a taxi, a Morrisons 2-ben pedig összesen 14.000 Forintot fizettünk.

Megjegyzés: Mikor írom ezt a bejegyzést hétfő van, a buli péntek este történt. Azóta se kerestek, facebook-on mintha tiltva lennénk (?!). :) Valószínűleg Gábornak van igaza és csak annyit akartunk tőlük mint mi tőlük.

A következő próbálkozásunk kicsit nagyobb szabású lesz, megpróbálunk bejutni egy celebbulira.

A bejegyzés trackback címe:

https://penzertmindent.blog.hu/api/trackback/id/tr444604538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása